poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Rodzinka S... :)

Tak przeglądam te moje zaszufladkowane sesje zdjęciowe i strasznie ubolewam nad brakiem czasu... Czemu nie mogłam znaleźć czasu na wrzucenie fotek na bloga???? bo oddałam się całkowicie macierzyństwu... Podziwiam Mamy, które zajmują się dziećmi i pracują!!! ja tak nie potrafię się zorganizować!!! albo dzieci albo praca!!! No i tak na prawie 3 lata zniknęłam z horyzontu...

Ale już nadrabiam zaległości i chciałabym pokazać Wam sesję wesołej rodzinki :) nie było łatwo, bo chłopcy, jak to dzieciaki, rozbrykani, nie mogli usiedzieć w jednym miejscu ;) Ale daliśmy radę!!

A i jeszcze jedno! Przyjrzyjcie się dekoracjom :D wszystkie zrobiła Basia - mama tych dwóch urwisów ;P Basiu! SZACUN!!!

Pozdrowienia rodzinko S !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz