wtorek, 25 kwietnia 2017

Paula+Arek+Kornel w brzuszku...

Paula i Arek... oprócz tego, że są przesympatyczni i trochę się zaprzyjaźniliśmy (tak to czasem w pracy fotografa bywa ;P ), to są też konkretni! Moja para zażyczyła sobie sesję czarno-białą i częściowo roznegliżowaną... a ja ich jeszcze podkręciłam i się rozebrali już prawie cali ;D dlatego wszystkich fotek nie będę mogła pokazać ;P a szkoooodddaa!!!

Szczerze to zazdroszczę im "takich" zdjęć... Zawsze jak u nich jestem z zachwytem przeglądam ich albumy, a już kilka sztuk mają! A co najważniejsze? We wszystkich albumach są moje zdjęcia :))) Nie zrozumcie mnie źle... nie wpadam tu w samozachwyt :P po prostu zdjęcia w albumach wyglądają milion razy lepiej niż na monitorze czy tablecie!! jakiś taki magiczny klimat się tworzy w albumie...

Także zobaczycie tu Paulę i Arka jeszcze kilka razy razem z ich pociechami :) i tylko i wyłącznie black&white!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz